یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

تفاوت نیم تنه دکلته و سوتین چیست

۴ بازديد

تفاوت نیم تنه دکلته و سوتین چیست

سوتین ها، بهترین محافظ و مکمل سینه ها می باشند. اما یک سوتین هر چقدر هم که زیبا و کاربردی باشد در زیر لباس دیگری قرار می گیرد و نمای بیرونی ندارد. همچنین امکان استفاده از سوتین به صورت تکی وجود ندارد. با به روز شدن صنعت مد، در کنار سوتین ها، نیم تنه ها وارد بازار شدند. نیم تنه، لباسی است که نیمی از بدن را پوشش می دهد، اندازه آن تا زیر سینه می باشد و آن را نمی توان مثل سوتین یک لباس زیر دانست. این مدل لباس قابلیت استفاده هم در زیر لباس، هم به صورت تکی را برای خانم های به روز دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شکل کامل تری درباره تفاوت نیم تنه و سوتین بدانید. خرید تاپلکس با جدیدترین متد طراحی و دوخت در هانی مزون.

نیم تنه دکلته چیست

نیم تنه، لباسی است که نیمی از بدن را تا زیر سینه پوشش می دهد. استفاده از این مدل لباس که با پوشیدن آن بخشی از بدن بیرون می ماند. بیش تر در کشور های گرم آسیایی رواج داشته است. و به مرور به کشور های غربی ورود کرده است. نیم تنه را نمی توان جایگزین سوتین ها دانست. اما لباسی است با کاربرد های مختلف که امروزه بسیار ترند شده‌است. نیم تنه در بعضی مدل ها نقش یک لباس زیر را برای خانم ها دارد اما در مدل های دیگر خود به تنهایی نقش یک لباس امروزی را دارد.

انواع نیم تنه

نیم تنه را می توان، از لباس های محبوب و مورد علاقه دختر خانم ها دانست. به دلیل استقبال زیادی که از نیم تنه ها شده‌است. انواع نیم تنه ها برای فصل ها و محیط های مختلف تولید شده‌است. خرید نیم تنه دکلته سایز شما در مزون.

نیم تنه ورزشی

نیم تنه، همان لباسی است که در باشگاه های ورزشی عضلات بدن ورزشکار را به خوبی نمایش می دهد و تغییرات بدن به خوبی قابل مشاهده می باشد. استفاده از نیم تنه در باشگاه های ورزشی تنها محدود به نمایش عضلات شکم نیست. جنس این نیم تنه ها به گونه ای است که جذب بالایی دارند و به سرعت تعریق بدن را خشک می کنند.

تنفس پذیری بالا را تنها در این لباس ها پیدا می کنید. اگر یک نیم تنه برای انجام حرکات ورزشی تولید شده‌باشد جنس کشی و قوی دارد. در اکثر این نیم تنه ها احتیاجی به سوتین ندارند و در داخل سوتین پد یا کاپ نگه دارنده سینه وجود دارد. بهترین راه برای فرم دادن و بالا کشیدن سینه ها باشگاه های ورزشی می باشد.

با انجام حرکات ورزشی به مرور سینه ها سفت و خوش فرم می شوند. اما انجام حرکات به تنهایی کار ساز نیست. لباسی که در هنگام ورزش استفاده می کنید در شکل گیری فرم سینه ها نقش بسیار زیادی دارد. نیم تنه های اسپرت کاملا ساده می باشند، هیچ گونه قفل و آویزی ندارند و یک سره می باشند. ورزش کردن با نیم تنه اصولی و بی ضرر است.

نیم تنه فانتزی

نیم تنه فانتزی، اغلب برای دورهمی های ساده و یا استفاده روزانه مناسب است. اگر نیم تنه ساده و راحت باشد برای روز هایی که هیچ تمایلی به استفاده از سوتین ندارید انتخاب مناسبی می باشد. این نوع نیم تنه، اکثرا جنس نخی داشته و احساس خوبی را منتقل می کند. در استایل های تینیجری امروزی خیلی از دختر خانم ها از نیم تنه ها در زیر لباس های خودشان استفاده می‌کنند تا متفاوت تر دیده‌شوند.

نیم تنه مجلسی

از بهترین تولیدات نیم تنه، نیم تنه های مجلسی هستند. نیم تنه مجلسی در عین سادگی شیک می باشد و استایل فوق العاده ای را می سازد. برخلاف نیم تنه های اسپرت که برای تحرکات ورزشی باید کاملا ساده و بدون هیچ گونه طرح و دوختی باشد. نیم تنه مجلسی برای این موارد کاملا جا دارد و با طراحی های متفاوت، زیباتر هم می شود. نیم تنه های مجلسی دارای مدل های ساده نیز می باشند. کراپ تاپ ها از نمونه هایی می باشند که در نهایت سادگی زیباترین استایل ها را می سازد. البته چون در زمان نیم تنه، نیمی از بدن بیرون می باشد. به فرم بدنی خود دقت کنید. بدن های کشیده و لاغر با نیم تنه ها بهتر ‌شوند. اما خانم هایی که توپر هستند. بهتر به همراه نیم تنه از شلوار های بلند استفاده کنند. تا بهتر دیده شوند.

هودی نیم تنه

چون با پوشیدن نیم تنه، بخشی از بدن باز می ماند. و جنس اکثر این نیم تنه ها تابستانی و خنک است. با نزدیک شدن به فصل سرما نیم تنه ها بی استفاده می مانند. اما تولید نیم تنه ها محدود به مدل های قبلی نشده است. هودی نیم تنه برای خانم هایی که علاقه زیادی به نیم تنه ها نشان می دهند تولید شده است. هودی نیم تنه طراحی کاملا متفاوتی با نیم تنه های دیگر دارد. این مدل به هیچ وجه تنگ و جذب نمی باشد و تنها نقطه مشترک با نیم تنه های دیگر، نیمه بودن مدل آن می باشد. مزون هانیه یکی از بروز ترین سایت های لباس عروس و مجلسی است.

دورس نیم تنه

دورس نیم تنه هم از تولیدات زمستانی برای خانم های شیک و به روز می باشد. این نوع از نیم تنه به تنهایی قابلیت استفاده ندارد و از آن دسته لباس ها می باشد که استفاده از سوتین و حتی استفاده از لباسی در زیر آن برای گرمای بیش تر ضروری است. البته خیلی از خانم ها زمان استفاده از دورس نیم تنه از شلوار های بلند استفاده می کنند که شکم را به طور کامل بپوشانند و استایل دخترانه خود را هم داشته باشند. به این نوع نیم تنه زمستانی هم گفته می شود.

کاربرد مختلف نیم تنه و سوتین

نیم تنه، با وجود سادگی و طراحی فانتزی که دارد. از کاربردی ترین لباس ها می باشد و در هر رنج سنی طرفداران خودش را دارد.

کاربرد سوتین، برای همه ی خانم ها مشخص است. سوتین لباس زیری است. که با استفاده از آن سینه ها در زیر لباس خوش فرم تر دیده می شوند. برای یک لباس مجلسی تنها استفاده از یک سوتین شما را به هدف خوش استایل نزدیک می کند.

اگر بی برنامه به یک دورهمی دعوت شوید. پیدا کردن لباس مناسب در زمان کوتاه کار دشوار و زمان بری می باشد. همیشه نیم تنه مجلسی در بین لباس های خود داشته باشید. نیم تنه با شلوار، دامن و هر نوع لباسی قابلیت ست کردن را دارد و دست شما را برای انتخاب لباستان باز می گذارد. ست نیم تنه با هر مدل لباسی استایل شما را زیبا می کند.

شاید هم تصمیم به ثبت نام در یک باشگاه ورزشی گرفته باشید. استایل ورزشی یکی از گزینه هایی است که ورزش کردن و باشگاه رفتن را جذاب تر می کند. نیم تنه ورزشی با لگ جذب شما را برای شروع یک روز پرتحرک آماده می کند. استفاده از نیم تنه باعث می شود افراد دید بهتری نسبت به عضلات بدن خود داشته باشند.

نیم تنه های فانتزی و راحتی هم، برای یک روز خسته کننده، انتخاب فوق العاده ای می باشد. استفاده از سوتین برای بالا نگه داشتن سینه ها ضروری است. اما نیم تنه برای زمان هایی است که نیاز دارید کمی به خودتان استراحت بدهید.

تفاوت نیم تنه و سوتین چیست

سوتین و نیم تنه، برای یک بخش خاص بدن مورد استفاده قرار می گیرد. اما کاربرد متفاوتی برای آن قسمت دارند. سوتین علاوه بر زیباتر کردن فرم بدن، مسائل بهداشتی، محافظت، بالا نگه داشتن سینه و فرم دهی بیش تر به سینه ها استفاده می شود. درواقع تمام هدف تولید سوتین مراقبت از سینه ها و فرم دهی با آن قسمت بدن می باشد.

نیم تنه را نمی توان یک لباس ضروری مثل سایر لباس ها و یا حتی یک لباس زیر ضروری دانست. اما برای هر دو منظور قابلیت استفاده دارد و در هر دو دسته استفاده می شود. نیم تنه را اگر به تنهایی در نظر بگیریم کاربرد اصلی آن زیبایی و خوش استایل کردن در محیط های ورزشی، مجلسی و حتی استایل های خیابانی می باشد. اما بستگی برای چه کاری طراحی شده‌باشد.

اگر نیم تنه ورزشی باشد. علاوه بر زیبایی به شکل گیری و فرم دهی سینه ها نیز کمک می کند. اگر حمایت یک نیم تنه کم باشد فشردگی زیادی ندارد. اما اگر نیم تنه با حمایت زیاد انتخاب کرده اید کاملا سینه ها را سفت به سمت بالا می کشد و به تنهایی نقش یک سوتین را دارد.

نیم تنه ی مجلسی، اگر بدون پد و ابر باشد. صرفا جنبه زیبایی دارد. اما اگر پد در داخل آن به کار رفته باشد. محافظی برای سینه ها نیز می باشد. نیم تنه های زمستانی هم برای فصل سرما، کاربرد گرمایی خوبی دارند.

خرید انواع نیم تنه و سوتین از سایت

نیم تنه، از آن دسته لباس ها می باشد. که پیدا کردن مدل دلخواه آن کار وقت گیری می باشد. و باید مغازه های مختلف را برای پیدا کردن نیم تنه بگردید تا شاید با کلی گشتن نیم تنه ای که مدنظرتان بود را پیدا کنید. اما جایگزین بهتری برای پیدا کردن نیم تنه های متنوع وجود دارد. در دنیای امروزی که اکثر خانم ها شاغل می باشند. فرصت کمی برای گشت و گذار و خرید وجود دارد.

منابع:

خرید نیم تنه کراپ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.