یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

سوتین دکلته

۴ بازديد

سوتین دکلته

سوتین و کرست از کاربردی‌ترین اقلام لباس زیر زنانه هستند. شاید بسیاری تفاوت این دو را ندانند و آن را صرفا یک تفاوت لفظی قلمداد کنند، اما اهل فن با آگاهی از این تفاوت‌ها به تهیه و فروش انواع سوتین و کرست زنانه اقدام می‌کنند. هانیه مزون یکی از سایت های مد و فشن که یکی از بهترین لباس های مجلسی و زنانه مناسب سایز بانوان شیک پوش را طراحی و دوخت میکنند.

تفاوت سوتین و کرست در چیست؟

سوتین اصولا به بخشی از لباس زیر زنانه اطلاق می‌شود که با پوشاندن و حفظ سینه‌ها، این بخش از بالاتنه را پوشش داده و در مواردی نیز به‌ آن فرم می‌دهد.

استفاده از سوتین نیز مانند شورت زنانه و لباس خواب زنانه از قرن‌ها پیش آغاز شده و امروزه اکثر خانم‌ها نمونه‌هایی از سوتین را در قفسه لباس‌های زیر خود دارند. خرید نیم تنه بوستیه برای بانوان شیک پوش.

در مورد کرست موضوع تا حدودی متفاوت است. در توضیح تفاوت سوتین و کرست باید افزود که کرست‌ها علاوه بر سینه‌ها، کمر و در مواردی باسن را نیز پوشش داده و به خوش‌فرم شدن و محافظت از این بخش کمک می‌کنند.

به‌علاوه برخلاف سوتین که در آن بندها نقش مهمی در حفظ سنگینی سینه‌ها ایفا می‌کنند، در کرست به‌دلیل یکپارچگی و ادامه داشتن پوشش تا بخش‌های دیگر بدن از جمله کمر و باسن و نیز فرم خاص طراحی و دوخت، این بار تا حدی از روی بندها برداشته شده است. به‌همین دلیل نیز برخی خانم‌ها پوشیدن کرست را ترجیح می‌دهند.

کرست چیست؟

برای درک بهتر تفاوت سوتین و کرست بهتر است به تعریف کرست بپردازیم. در یک تعریف کوتاه، کرست نوعی پوشش حفاظتی و نگهدارنده برای بخش‌هایی از بدن از جمله بالا تنه است. خرید کرست مجلسی بهترین شکل و طراحی. در خانم‌ها کرست بالا تنه در عین محافظت از شکم و کمر و در مواردی باسن، به خوش فرم شدن و شکل‌گیری این اندام‌ها نیز کمک می‌کند.

انواع کرست زنانه

واژه کرست اصولا به‌معنای یک پوشش نگهدارنده و محافظ در هر بخش از بدن است. در بخش لباس زیر زنانه نیز انواع کرست با هدف زیبایی و نیز حفاظت از سینه‌ها و میان تنه کاربرد دارد. انواع سفارش و قیمت تاپلکس مجلسی سایز شما در هانی مزون. خرید برخی از مهم‌ترین مدل‌های کرست زنانه عبارتند.

کرست زیربست یا محافظ زیر سینه (UNDERBUST)

این نوع کرست بدون پوشش سینه‌ها و صرفا برای پوشش بخش زیر سینه، کمر و شکم به‌کار می‌رود. استفاده از این نوع کرست به صاف و زیبا شدن اندام‌های میان تنه زیر لباس کمک می‌کند، اما به‌دلیل عدم پوشش سینه‌ها، همزمان نیاز به استفاده از سوتین نیز وجود دارد.

کرست OVERBUST

کرست به این سبک دارای طولی از زیر بغل تا بالای باسن بوده و به بلند کردن سینه‌ها، کاهش سایز دور کمر و حمایت از آن کمک می‌کند. استفاده از این محصول با لباس اسپرت و شلوار جین بسیار متداول و شیک است.

کرسلت

کرسلت نوعی کرست خاص است که تمام سینه شما را پوشش داده و تا باسن امتداد می‌یابد. بنابراین به خوش فرم کردن باسن نیز کمک کرده. خرید تاپ نیم تنه دکلته سایز کمر شما را کاهش می‌دهد و سینه‌ها را بالاتر نگه می‌دارد.

کرست لانگ یا لانگ لاین (Long Line)

این نوع کرست تا باسن امتداد می‌یابد و انتخاب مناسبی برای بالاتنه‌های بلند است. در این مورد نیز اصلی‌ترین نقش حمایت از بدن و صاف و زیباتر نشان دادن آن است.

کرست اندام یا اندامی

این کرست به دور کمر شما ختم شده و پشت و شانه‌ها را پوشش می‌دهد.

کرست زیر زنانه

مانند بسیاری از لباس‌های زیر زنانه، این نوع کرست طراحی آشکار و زیبایی دارد و اغلب دارای جزئیات ابریشمی یا توری و تزئینات جذابی است.

کرست میان تنه

این طرح کرست از وسط سینه شروع و درست زیر باسن ختم می‌شود و برای کاربران بدنی صاف و بلند به نمایش می‌گذارد. برخلاف تصور، این نوع کرست هیچ مشکلی در نشست و برخاست افراد ایجاد نکرده و سینه‌ها را در حالت طبیعی و بدون بالا بردن حمایت می‌کند.

کرست سینچر

این محصول کوتاه‌ترین نمونه در بین انواع کرست است. وسط، پشت و جلوی آن بلند اما کناره‌های کوتاه‌تری دارد و مانند یک کمربند پهن کل ناحیه کمر را می‌پوشاند.

کرست واسپی (WASPIE)

این نوع واسپی توسط برند کریستین دیور ابداع و خیلی زود به محبوب رسید. این مدل کوتاه‌تر از مدل زیربست اما کمی بلندتر از سینچر است. کرست واسپی بهترین مدل کمر برای زیر بلوز و شلوار یا دامن است.

سوتین چیست؟

به پوشش سینه‌ها که دارای بند یا بدون آن و در انواع مختلف تولید می‌شود سوتین گفته می‌شود.

انواع سوتین

تنوع این محصولات بسیار زیاد بوده و از نظر جنس به انواع توری، ابریشمی، نخی و… تقسیم می‌شود. هم‌چنین مدل‌های فنردار و بی‌فنر، سوتین کاپ دار، ابری و ساده و بسیاری دیگر از انواع سوتین وجود دارد که خانم‌ها بنا به موقعیت و نیاز خود نسبت به کاربرد آنها اقدام می‌کنند. سوتین در طرح ها، سایز ها و رنگ های متفاوت و جذابی تولید می شود که سوتین قرمز یکی از رنگ های پرطرفدار برای خانم های جوان می باشد. همچنین اگر سوتین سایز بزرگ مناسب شما می باشد، در ماییلدا به راحتی می توانید از بین انواع سوتین، سوتین مناسب سایز خود را انتخاب و خریداری کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی شد تفاوت سوتین و کرست به صورت کامل بررسی و همچینین انواع مدل های کرست زنانه توضیح داده شود. برای خرید بهترین مارک سوتین ایرانی و همچنین انواع ست لباس زیر زنانه، شورت و کرست و دیگر محصولات فیلد کاری کالای لباس زنانه می‌توانید فروشگاه اینترنتی ماییلدا را انتخاب نمایید. کراپ دکلته خاص و متفاوت مزونی برای شما عزیزان.

با خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی ماییلدا، زیباترین و بهترین احساس را از پوشیدن این محصولات تجربه کنید. برای ارتباط با ما می توانید از طریق پیج اینستاگرام ماییلدا اقدام کرده و یا از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. بازدید از این مجموعه با تنوع و کیفیت بالای محصولات موجود، بی‌شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.